FAQ

FAQ (ang. Frequently Asked Questions) – zbiory często zadawanych pytań i odpowiedzi na nie, mające na celu udzielenie danemu użytkownikowi serwisu internetowego pomocy bez konieczności angażowania do tego jakichkolwiek osób.

1. CZY MUSZĘ POSIADAĆ KONTO W SKLEPIE ABY ZŁOŻYĆ ZAMÓWIENIE?
Nie, w celu złożenia zamówienia w naszym sklepie nie trzeba się rejestrować jednak, aby być na bieżąco zachęcamy do rejestracji.

2. JAK ZŁOŻYĆ ZAMÓWIENIE W WASZYM SKLEPIE ?
Zamówienia w naszym sklepie można składać przez 7 dni w tygodniu 24 godziny na dobę. Zamówienia są realizowane w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 09:30- 17:30.

3. JAK DŁUGO TRZEBA CZEKAĆ NA ZAMÓWIONY TOWAR?
Zamówienia są wysłane w ciągu 1-3 dni roboczych od otrzymania przez nas płatności .

4. CZY MOGĘ ODEBRAĆ ZAMÓWIENIE OSOBIŚCIE?
Nasz sklep nie prowadzi odbiorów osobistych.

5. CZY JEST MOŻLIWOŚĆ OTRZYMANIA FAKTURY VAT ZA ZAKUPIONE PRZEDMIOTY?
Nie wystawiamy faktury VAT.

6. DO KIEDY MOGĘ DOKONAĆ WPŁATY?
Na wpłatą za zamówienie czekamy do 3 dni od daty zakupu.

7. W JAKI SPOSÓB MOŻNA DOKONAĆ PŁATNOŚCI ZA ZAKUPIONY PRZEDMIOT?
Płatności można dokonać tradycyjnym przelewem oraz  poprzez system płatności PayU.

8. CZY JEST MOŻLIWOŚĆ ZWROTU/WYMIANY zakupionych produktów?
Tak, jest możliwość zwrotu/wymiany.Kliknij tutaj: ZWROTY/ WYMIANA

9. CZY MOJE DANE OSOBOWE SĄ CHRONIONE?
Tak, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych. Kliknij tutaj : POLITYKA PRYWATNOŚCI

1. CZY MOJE DANE OSOBOWE SĄ CHRONIONE?

Tak, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych. Kliknij tutaj : POLITYKA PRYWATNOŚCI

2. W JAKI SPOSÓB MOŻNA DOKONAĆ PŁATNOŚCI ZA ZAKUPIONY PRZEDMIOT?

Płatności można dokonać tradycyjnym przelewem oraz poprzez system płatności PayU.

3. CZY JEST MOŻLIWOŚĆ ZWROTU/WYMIANY zakupionych produktów?

Tak, jest możliwość zwrotu/wymiany.Kliknij tutaj: ZWROTY/ WYMIANA

4. DO KIEDY MOGĘ DOKONAĆ WPŁATY?

Na wpłatą za zamówienie czekamy do 3 dni od daty zakupu.

5. CZY JEST MOŻLIWOŚĆ OTRZYMANIA FAKTURY VAT ZA ZAKUPIONE PRZEDMIOTY?

Nie wystawiamy faktury VAT.

6. CZY MUSZĘ POSIADAĆ KONTO W SKLEPIE ABY ZŁOŻYĆ ZAMÓWIENIE?

Nie, w celu złożenia zamówienia w naszym sklepie nie trzeba się rejestrować jednak, aby być na bieżąco zachęcamy do rejestracji.

7. JAK ZŁOŻYĆ ZAMÓWIENIE W WASZYM SKLEPIE ?

Zamówienia w naszym sklepie można składać przez 7 dni w tygodniu 24 godziny na dobę. Zamówienia są realizowane w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 09:30- 17:30.

8. CZY MOGĘ ODEBRAĆ ZAMÓWIENIE OSOBIŚCIE?

Nasz sklep nie prowadzi odbiorów osobistych.

9. JAK DŁUGO TRZEBA CZEKAĆ NA ZAMÓWIONY TOWAR?

Zamówienia są wysłane w ciągu 1-3 dni roboczych od otrzymania przez nas płatności .